söndag 12 december 2010

None of dem

Jag har ju inte berättat om hur det gick i onsdags på konserten. Det gick jätte bra! Även fast jag tappade bort mig för att bandet spelade fel.. hahahah. Nej men jag fick höra en massa fina saker efter konserten. Känns lite konstigt när en massa okända människor kommer fram till mig och säger att jag har en jätte fin röst osv.. hahaha. Och så tyckte jag att det var lite gulligt att några lärare grät. Blev liksom chockad för jag har väl aldrig direkt vågat sjunga inför människor även fast jag gjort det tusen gånger, men inte själv. Eller jo, jag gick i mellanstadiet. Men ah! Kul var det iallafall. :) Idag ska jag inte göra så mycket. Ska snart hoppa in i duschen sedan åka iväg och hyra filmer osv. Robyn är vad jag lyssnar på denna stund.

1 kommentar:

Piii sa...

Du var bäst!! :)