måndag 6 december 2010

Dansa din djävul

Jag sitter och lyssnar på En tuff brud i lyxförpackning med Petter! Fast egentligen ska jag öva in låtarna som jag ska sjung redan i överimorgon!!! Jag är ju inte lite stressad eller så nej? Hahahaha, usch! Fick verkligen ont i magen förut när vi hade ett litet möte om allt som måste göras innan konserten. Vi har skit mycket att gör på bara en och en halv dag typ? höö :( Nej jag tänkte att jag kunde ta en liten paus ifrån detta så jag tog lite kort på min otroligt fina dammiga gura. Kollade även lite på Peace and loves hemsida. Jag SKA dit! Petter och Daniel Adams-Ray ska dit!!! Förresten! Jag har kollat en del på "så mycket bättre" Och jag har ju gått och kärat ner mig i alla nya verisioner av alla låtar det har gjort. Så det är vad jag lyssnat på senaste! Speciellt Mikrifonkåt med September, Stockholm i mitt hjärta med Petter och den jag lyssnar på nu då! Men nu får jag ta och göra lite te och sedan fortsätta öva på alla låtar jag ska kunna. (Blir bara förvirrad och typ kan dem inte bara för att jag har en jävla massa press på mig, suger bajballe!!) hhähähähä :) klad_chey! HEJ!

Inga kommentarer: