måndag 18 oktober 2010

You with the sad eyes don't be discouraged

Jag måste få bort det dära tänket. Hon frågade mig varför jag inte skrev längre. Det är för att jag inte tänkt på flera månader, men nu börjar det komma igen. Jag har sagt det förut, men nu är det på riktigt. Jag vill inte, jag orkar inte. Jag kommer bara gå runt och va fucking jävla depp. Jag vill inte, jag är inte sådan längre. Jag ÄR glad. Och bögfaaan sa det där till mig. Jag blev fan arg. Egentligen är det ingenting att bli arg på, men jag blev fan det. Helt seriöst! Han känner inte mig, och ändå är idioten envis om att jag är så som han tror att jag är. Gå och dö säger jag bara.
Men för att inte verka allt för arg eller depp nu, så tänkte jag skriva om min och Therezs fina låt som vi håller på och gör. Och vi ska även få lite hjälp utav Jönköping aka Robin. HAH. Ja, vi får se hur det blir. Kul att alla kommer att få höra den också. JA, ALLA!!
Här kommer en mycket fin bild på mig och min kära fru.







Hehe, blev visst två bilder (a)

Inga kommentarer: