lördag 23 oktober 2010

and now I'm in this condition

River flows in you är vad som hörs i mina högtalare och jag bara drömmer mig bort. Det är även första lördagen på evigheter som jag faktiskt är hemma. Blir mycket tänk och piano/gitarr spelande då. Faktiskt lite skönt. Har lust att ta en promenad men är nog lite för kallt för att jag ska orka dra på mig en massa kläder nu. Så jag struntar i det. Nästa helg är det halloween om jag har förstått det rätt. Jag och Therez ska iallafall klä ut oss, så vi behöver ju vara på ett ställe där folk klär ut sig. Men vart vet vi inte än. Ska snart smyga ut till mamma och vovvarna. Är sugen på te. Gott. Har även gjort en kladdkaka som blev perfekt. Kladdig och god. :) Och som många andra gör så peppar jag till höstlovet. Sovasovasova är vad jag kommer att göra på dagarna. Sen på nätterna blir det väl lika "galet" som det brukar vara på helgerna ;) Men nu ska jag mysa. CIAO!

Inga kommentarer: