onsdag 23 juni 2010

His gift is a curse, forget the earth he's got the urge

Sommarlov och allt sånt därn't bra. Men nu är jag i Ungern. Åker vidare till min fina vän Jelena som bor i Serbien på fredag tror jag. Tror även att hon och jag ska åka till Kroatien. Dvs till havet så man kan bada, sola, äta en jävla massa goda saker plus dricka. Skulle varit så bra. Idag har jag handlat lite grejer. Skor, bikini med peace märken på, massa rökelser, och då menar jag MASSOR, present till mammsen och en fin svart bh. Kommer lägga upp bilder imorgon eller något. För just nu vill inte kameran göra som jag vill. Jag saknar min vän. Min vän Ludde, han betyder massor. Jag förstår det inte ens själv. Jag önskar det var som det var förr. Då han bodde hos mig. Det var perfekt. Alltid någon att prata med. Och Min mamma fyllde år igår. Amanda fyller år i övermorgon om jag inte minns fel, plus att jag missar midsommar. Kul. Funderar på att göra någon midsommarstång här. Jag kommer tillbaka till Sverige om kanske 3 veckor. Har inte bestämt än. Men nu är det bara skönt att få komma bort. Även ifall man kanske saknar vissa människor.

Inga kommentarer: