torsdag 6 maj 2010

like a beauty queen

Ännu en dag har gått, och snart är det äntligen helg. Min huvudvärk tar dö på mig. Har haft värk i flera dagar nu, och huvudvärks tablet fungerar inte. Men jag tror jag behöver skaffa glasögon. hehe :(
Men idag har jag varit på någon slags "utställning" i skolan. Man skulle visa upp för nära och kära vad man har lärt sig under året. Det blev inte så kul som jag trodde att det skulle bli, men fika fick jag iallafall!
Min kära moder åkte även upp till vagnen igår, så nu har jag lägenheten i 5 dagar alldeles för mig själv. Är själv väldigt sugen på att ta en liten kort paus ifrån allt just nu. Typ en vecka eller mer skulle varit perfekt! Fats jag åker ju faktiskt snart till Stockholm så det kommer bli bra. Jättebra! Gud så lycklig och glad jag kommer att vara då. Inte för att jag inte är det nu men, det kommer bara bli så skönt. Men då, Den dagen jag hoppar på tåget och glider ivåg till storstaden då, då kommer jag kunna slappna av. Och bara njuta av livet. För just nu är allt bara stressigt. Ska ju egentligen inte sitta här och skriva i bloggen. Utan jag ska göra arbeten som jag släpat efter med vilket är MYCKET. Men som alltid så drar jag ut på det och just nu orkar jag faktiskt inte. Det funkar liksom inte att arbeta när man kommit hem. Slutar alltid så jävla sent. Vid fem tiden. Det är då jag äntligen kommit hem. Och då vill man bara gå och lägga sig. Men nu ska jag inte vara depp även ifall det varit en galen dag. Så just nu, duktig som jag är så sitter jag och äter min sallad som jag gjorde förut. Mumsigt. Men nu ska jag gå och sätta mig på ryggen och checka in tvn.

Inga kommentarer: