lördag 1 maj 2010

Aldrig, aldrig ensam


Idag ser jag ut såhär. Rosa blomma i håret och lös-fransar. Det gillas! Har precis kommit hem efter lite film och taco mys hos Mikaela. Så nu är jag trött och ska försöka sluta tänka. För det har jag gjort allt för mycket nu de senaste timmarna. Jag ska inte behöva gråta för att bevisa för mig själv att jag ska lugna ner mig. Det finns andra sätt. Men eftersom att det är så skönt att sluta tänka på allt, så blir det bara mer sen när det väl kommer upp tankar. Och just nu känner jag bara att jag saknar en jävla massa människor. Pontus som jag faktiskt inte sett sen i torsdags, älskling har till och med klippt sig som jag inte fått se än!<3>


I det fina tunna ljuset
Står jag och väntar tyst
Sommaren är framför
Kvarteret nästan tömt
På människor och känslor

Ingen rörelse någonstans

Inga kommentarer: