onsdag 21 april 2010

Varför ska man tänka på någon annan än sig själv? Ego...

Sur. Egoistisk. Jag kan inte säga det, men ibland vill jag bara skrika det. Dryga människor är något jag hatar. Fast du kanske bara är i en period. Du typ skiter i allt. Det är kul. För du har inte så mycket som du egentligen tror att du har. Ska jag behöva ljuga för alla vad jag egentligen tycker? Du utnyttjar. Du utnyttjar jävligt mycket. Det gör ont. För jag spelar med. Vill bara säga hejdå. Men det går inte. Och det går inte att förklara. Nej, det börjar ju gå bra för mig. Men när det gäller det andra som vissa tycker är viktigare så... nä. Just nu känner jag bara för att dra mitt täcke över huvudet. Ta en kopp te och hoppas på att jag får träffa min söta Yasemin senare. Det behövs mer än väl.

Inga kommentarer: