tisdag 27 april 2010

Var hon vackrare än mig?

Idag är det tisdag och jag är faktiskt i skolan, duktigt av mig! Fast nu sitter jag mest och väntar på Mikaela som är klar snart hoppas jag!! Håller på och dör här. Är hungrig och shoppis sugen. Så det är ju tur att vi ska till Överby nu snart. Här har jag inte orkat skriva något för datorn har inte varit min vän på ett tag. Och om en månad tågar jag och min vän iväg till storstaden. Hahahaha, känner att jag skriver väldigt mycket om det. Men jag längtar verkligen. Har sparat pengar i snart 3 månader. Ja, det vill säga att jag typ inte köpt någe chailatte eller annat. Så jag tycker att jag varit grymt duktig. Men innan vi reser måste jag hinna färga håret och köpa leggings. Så det blir väl de jag ska köpa idag!
På fredag är det även valborg. Är faktiskt inte sååå pepp. Men det kommer väl dagen innan. Dagen/kvällen/natten kommer spenderas i Trollhättan. Men nu ska jag tjöta på Vela om att hon ska bli färdig för jag behöver äta!

Inga kommentarer: