söndag 11 april 2010

sanningen är en lögn

Lovet har varit helt okej, förutom de första dagarna kanske. Och det har varit solig ute. Mycket sol. Det tycker jag om! Snart kommer sommaren! Helgen har varit helmysig. Och igår spenderades kvällen och natten med fina tjejer ute i skogen. Mycket mat, dans och skönsång. Perfekt! Det känns i kroppen. Idag blev det en Promenad ute i solen med Mikaela. B&j blev det också. Mycket prat om Stockholm och Peace and love. Det märks att det är vår. Människorna i min lilla stad börjar komma ut och dem är även gladare. Det tycker vi om.
Tråkigt att det inte tagits några bilder på länge. Men jag ska allt fråga mina vänner om de har någon bild ifrån lovet att dela med sig som man kan lägga upp här på bloggen. Den ser ju skit tråkig ut! Men nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det skola. Och jag är trött. PUSS

1 kommentar:

Mikaela sa...

Herregud vad jag längtar <3