torsdag 1 april 2010

Mellan våran värld och din

Idag har det varit en riktig jävla skit dag. Hemsk jävla tandvärk huvudvärk. Och så slutar man 20 över 4. Nej. DET GILLAR MAN INTE. När jag kom hem så sov jag i några timmar. Det var skönt. Men det betyder ju även att jag inte kommer att somna. Men lite bättre mådde jag efter ett fint litet sms utav den söte. Fast huvudvärk och tandvärk har jag fortfarande :( fuck visdomstand! :c Och det är även ett halvår för mig och Pontus idag! Tyvärr så var jag inte så jätte rolig att umgås med idag, eftersom att jag mått bajs. Men imorgon får vi se till att "fira" detta! Och som i mitt förra inlägg så har jag och Mikaela äntligen fixat soveplats i storstaden. Gratis.n Vi blev galna. Ja, vi skrek! Så nu har man ännu mer pengar till att köpa kläder osv. Och mamma hade även köpt lite godis till mig sen när jag hade vaknat. Fast.. man ska ju inte äta godis när man har tandvärk!?

Inga kommentarer: