torsdag 4 mars 2010

you


Nu har jag kommit hem! Eller ja, för en stund sedan var det väl egentligen. Har varit i Göteborg för att hämta ut bio-biljetter till Alice i underlandet. Och ja, jag längtar som bara den. 23.30 är jag på plats med en dricka och godis och är överspännd. hahah kan man skriva så? Och medan jag och min käre vän var i göteborg så passade vi självklart på att fika. Och det blev det gamla vanliga, en stor chailatte. muuums! HELVETEEEEEE..!!! Nu fick jag kramp i foten. fittfan vad ont det gör. Jag kan inte röra mig. Det är så sjukt skönt att det är fredag imorgon. Denna veckan har varit världens segaste typ. Men den är snart över! Nästa vecka går även 2or och 3or på APU, så då blire bara ettor vilket är bra. Men nu ska jag göra mig en kopp te och kolla på nåt skit program på tvn.
________________________
Peace and love,
That's all I need

Inga kommentarer: