torsdag 18 mars 2010

Men för din skull så gör jag vad som helst

Torsdag idag då. Vad har man gjort? Typ INGENTING. nej men, jag hatar torsdagar. Typ värsta dagen på veckan, det och måndagar. Och det har det alltid varit!! Men efter skolan så åkte jag och Mikaela (jag vet att du älskar att läsa det här!!!) till överby. Letade skor. Eller, jag letade väl mest efter stolar så jag kunde sätta mig ner för jag har haft äckligt ont i fötterna. Sen blev det självklart chai. Skulle egentligen bokat hotell idag. Men så blev det inte. Får göras någon annan gång då. Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och kämpar för att jag inte ska få ännu mer ont i lungorna än vad jag redan har. Har även kommit på en sägen till imorgon. Så nu var det läxan gjort! Duktigt. Så nu blir det väl till att fortsätta att övertala folk att de ska börja på LBS. hahahhahahah!

Inga kommentarer: