tisdag 23 mars 2010

ängeln min

Så nu har jag plugat färdigt. Fick ju reda på idag om att jag ska ha prov imorgon. Kul, jag som inte ens har tid idag. Men nu har jag iallafall fått tid till det. Så nu är jag jätte trött och ska sova lääänge, hahhaha. Nej, kommer ju inte bli så. SKA JU HA FUCKING JÄVLA PROV IMORGON NÄR JAG EGENTLIGEN ÄR LEEEEDIG. fuck skolan typ. Annars så har det varit en helt okej dag idag. Förutom aatt jag har haft ont i huvudet lite då och då + att jag slutar äckligt sent. hihhihiih, gick tidigare. Fast det fick jag denna gången ! (A) Och jag missade bussjäveln imorses. Hatar verkligen att åka buss. menmen. Får väl se till så att jag sover hos Pontus typ imorgon eller något. Då får jag sova lite mer ;) eller kanske inte? Hahhahaah, töntig jag är. Här sitter jag och pratar med mig själv, eller ja, jag pratar ju inte, jag tänker. GUUUUD, JAG ÄR FITTRÖTT. GÅ OCH LÄGG DIG. , Är sugen på att kolla på fucking åmål också. MEN JAG ORKAR INTE BÄRA IN DVDN TILL RUMMET IGEN.alla jävla småbarn ska kolla på film hela tiden. Men i mitt rum får dom inte vara i. HAHAHAAH. och ja, Mikaela har nu dbzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzat sig. :) hihih, det bidde finfint! Så. ja, hej då. ni får nog bild på det snart. om jag nu får ta kort på det. hääää.

1 kommentar:

Mikaela sa...

Du kan få massa kort!! :D Jag blev jättenöjd med den <3