söndag 28 februari 2010

i en värld som har blivit så hård

Igår planerade jag lite inför helgen i Karlstad. Så nu har jag och min syster köpt oss en bassa bakformar, och andra baktillbehörigheter. Så det blir mycket cupcakes och förhoppningsvis någon cheesecake. Och min hund kommer även att följa med. Typ världens sötaste!!





Senare på dagen så åkte jag och Mikaela konstigt nog till mic. hahahhaha, ett halvår sen vi var där typ? sjukt längesen. Men som vi nästan redan visste att det skulle bli så var det tråkigt. Så istället för att vara på ett ställe där det händer ingenting så gick vi och hyrde en film (This is it) och åkte hem till mig och gjorde lite tacos. Det var mysigare än att trängas med halva vänersborg på ett litet ställe där man egentligen inte fattar varför man var på. Vad var det som var så roligt med att vara där? ja, för typ ett år sen var jag där minst en gång i veckan. gud. Men jag tror vi mest var där för att det var ett bra ställe att "samlas" på om man kan säga det så.


1 kommentar:

J o n a s sa...

/Svar/ tack så mycket :D