tisdag 23 februari 2010

Dom får dig vart dom vill


Ungefär såhär ser våra fönster ut. glittrigt och fint!
Har äntligen fått min tidning och har hittat massa fina kläder. Men tyvärr kan jag ju inte köpa något, än iallafall. För jag försöker sparapengar till sommaren och när jag åker till Stockholm. Jag är så jävla pepp så jag exploderar snart, börjar ju redans små planera för vad jag ska ta med mig. hahahah [: Men idag har jag fikat med Mikaela. Självklart blev det chailatte! Och det kan man iallafall få lägga ner lite pengar på. Och sommaren då? den kommer ju lätt bli den bästa. Och jag peppar även som fan till p&l. gaaaah. Underbart! Men nu ska jag tända rökelse, som jag köpte förut, & dricka te samt lägga en ansiktsmask om jag orkar. För imorgon ska jag upp tidigt för att åka och simma.

Inga kommentarer: