onsdag 27 januari 2010

we're all misunderstood

Sitter här idag igen och snorar som bara den. Inte såååå kul nej. Idag har jag faktiskt varit duktig och städat mitt rum. Eller iallafall lite. Och jag har även gjort lite skolarbete. Mycket bra gjort Elwira. Fikade en stund med Mikaela också. Det var gott och mysigt. Men något som kanske inte var lika mysigt var att det snöade som en gris när jag gick ut. Tänkte att det skulle vara skönt med en liten promenad till stan istället för att åka buss, men så kul var det inte! Mitt plattade hår hade blivit krulligt. varför?

Tänk vad folk förändras. Kanske inte alltid lika positivt. Eller det brukar det väl för det mesta inte vara. Men efter sommaren 09 så förändrades alla!! Eller det kanske var jag som gjorde det, eftersom att jag gled isär ifrån nästan alla. Vi hade ju lovat varandra att inte göra det. Vi skulle ju träffas lika ofta. Bara för att man går på en annan skola ska det ju inte betyda att man aldrig någonsin kan träffas igen. Så verkar det vara för vissa människor. Och vissa har även jävligt svårt för att höra av sig.
Och de jävla smsen med "jag hatar allt" va fan! Man kan väl inte gilla allt eller? Livet är ju som en jävla bergochdalbana. Och just nu tycker jag att livet kan vara rätt surt. Det snöar. Det är blött, kallt, jobbigt. Jag allt. Men inte för det vill jag dö så som så många andra skickar en jävla massa sms till mig. Va fan ska jag göra åt saken? Om ni så gärna vill dö och tjatar om det, gör det då om ni vågar!!! Inte för att vara sur eller något. Men jag har tröttnat rätt jävla mycket på de jävla smsen man får på natten. Jag kan inte hjälpa er. Snart slutar jag bry mig om er överhuvudtaget. Tänk på nåt annat. Skriv inte att ni vill dö, för det vill ni verkligen inte. Tro mig. Nu ska jag göra mig en kopp med te och krypa ner under täcket.

____________________________________

R.I.P Mathilde. <3

Inga kommentarer: