torsdag 21 januari 2010

I'm the biggest and the worst gossip girl

Som alltid sitter jag här och lyssnar på musik. Skriver även en novell. (hehehhe). Kollar även runt lite på youtube och kollar på dansklipp. Blir fan sjukt sugen på att dansa! Så jävla skönt. Annars så har jag varit i skolan idag. Jävligt segt. Och nu blev det tomt i huvudet igen. Har fan ingen aning om vad jag ska skriva här. Något som är så sjukt är att folk säger så jävla mycket. Mer än vad dom tror. Jag kan väl tycka väldigt ofta att t.ex killar är idioter. Ja, alla är inte idioter men en del. Men va fan är inte vi tjejer då? patetiskt. Alla är så jävla patetiska.
Jag vet mer än vad du tror. Och jag vet mer än vad du någonsin kommer att få veta. Du är en stor jävla lögn. Att jag ens lägger ner tid på detta.
>Du ljuger jag ljuger. Alla ljuger. Alla ljuger om sanningen. När fan kommer sannigen fram? Aldrig? vem vet. Men om det är någon som drog den största lögnen så var det fan du. idiot.

Inga kommentarer: