lördag 16 januari 2010

idiot?

nu har jag fått klagomål på att jag bara skriver om mig själv här på bloggen! HALLÅ ELLER? DETTA ÄR VÄL MIN BLOGG!? Då brukar man skriva om sig själv, eller nej kanske inte!!? då kanske jag ska skriva om vad mina granne gör om dagarna, känns det bättre? har jag bett dig att läsa min blogg. Love, du borde nog komma över mig nu, det har fan gått flera månader. Du är bara patetisk och omogen! okej, det var ju fan du som gjorde slut inte jag?? idiotjävel. du kanske ska sluta kolla min bdb osv också. Det ända du visar är ju att du fortfarande tänker på mig. jag blir fan inte sårad när du skriver cp meddelanden till mig. Varför lägger du ner så jävla mycket energi på mig och inte på någon annan? Eller ja just det. DU ÄLSKAR JU MIG FORTFARANDE :DDDD hehehe, idiotfitta. skaffa ett liv. Så nu, nu har jag inte skrivit om mig, nu har jag skrivit om världens största idiot vid namn LOVE! byebye :*

Inga kommentarer: