fredag 20 november 2009

för jag vet att jag kommer falla

Lyssnar på bra musik. Jag gillar det. Jag njuter. Fin låt. Det finns många fina låtar. Men fler skitlåtar. hahaha. Knäppt, fult ord. Jag tänkte på det förut när vi hade svenska. Vi hade läxa tills idag om att vi ska ta någon låt som vi tycker om. Och så ska vi analysera osv.. Jag tog en Lasse Lindh låt. Den är fin. Jag gillar den. för du är inte nån som man låser in och inte nån som man har. Min Min fina Pontus kommer sen. Jag ska tvinga honom till att titta på idol med mig. Vet egentligen inte varför. Jag gillar inte idol. Men idag ska jag kolla på det. Får se om det är någon bra kvar. Denna helgen blir nog lugn. Jag har varit rätt seg denna veckan. Ont i huvudet hela tiden. Blir antagligen glasögon för min del igen. Blä. Och jag får inte i några jävla linser. Jag hatar dom. Jag kan inte peta mig i ögat. det är äckligt. Jag och Mikaela började prata om festivaler och konserter förut. Kan det inte bara bli sommar? Det är så mycket bättre då. Jag hatar regn. Det regnar fan hela tiden. Och sen börjar det antaglien snöa. Och sen blir det slaskigt och äckligt. Att sminka sig och göra iordning håret är ju inte någon bra idé vid den här årstiden. Och jag hatar det. Jag känner mig bara äcklig och ful. Vilket deppigt inlägg. hahaha! nej, nu ska jag äta upp min äppelkaka och lyssna på Lasse.

Inga kommentarer: