onsdag 9 september 2009

gifflar is the shit!

Jag drack nog alldeles för mycket kaffe igår. Blev fan speedad som fan. Och sen sov jag i bara en halvtimma. Och idag har dagen varit helkonstig. Jag vet inte varför. Men jag får mina ryck ibland. Efter skolan gick jag och Mikaela till kvantum. Vi köpte gifflar och dricka! Mums! sen efter en stund gick vi ut och la oss på nån gräsmatta o lyssnade på musik "sjöng" med. Och bara kopplade av. Det känndes rätt skönt. Efter en stund av skriksång så gick vi till stan igen. Träffade människor som vi både gillar och inte gillar. HAHAH.Och jag träffade även min kära bror på kvantum. Han hämtade ett paket som han hade beställt. yeah, tattueringsgrejer. Jag orkar inte sitta och titta på när alla bli nålade hela jävla tiden. Nu är det fan min tur. Är sjukt sugen. Och jag ska ha en dödskyss. Det kommer nog bli den finnaste ever. Seriöst. Mamma hade gjort pannkakor till mig. Så jag skyndade mig hem. hähähäh! Men nu måste jag allafall gå och lägga mig. Skola imorgon och som sagt har jag knapt sovit i natt. God natt!

Inga kommentarer: