tisdag 8 september 2009

bmth

Okej. Jag har varit rätt seg med att skriva. Känns som om jag inte har haft varken tid eller ork. Jag försov mig igår. heheheh... jävla bussjävel! Idag har jag ialla fall varit ledig. Skönt. Och nästa onsdag eller vad de nu blir så är vi lediga och då e jag ledig både tisdag och onsdag. Sjuuukt skönt. Och vi får se om Yasse är sjuk då, för då kanske det blir en Ben & Jerry's eller två. Det är så otroligt jävla gott. Kommer aldrig att tröttna på det. Precis som med chai-latte! Herregud! Den som tycker att de är äckligt är ju konstig! verkligen. Och ja, Jag längtar verkligen till den 17 oktober. Då är det Bring me the horizon. Jag kommer dö. Ni som ska dit. Ni kommer verkligen se mig och mina kompisar. Vi kommer ha på oss kläder som ingen annan kommer ha. Vi kommer även färga håret rosa. Osv... men mer tänker jag inte säga för det blir en överraskning! Detta är nog det ända jag tänker på just nu. De ska bli så jävla kul. Och nu kom jag på att jag snart måste till gbg. Jag måste. Jag vet inte varför. Men jag måste. Men just nu sitter jag här och lyssnar på Bob Marley! Och jag har inte så mycket mer att skriva just nu. Kommer väl antagligen mer senare eller så.

Inga kommentarer: