onsdag 15 juli 2009

smile for me now

Jag och Elin åkte upp till husvagnen för att komma bort från stan en liten stund. Vi badade och efter ett tag kom Amanda och Josefine. Vi blev hungriga så vi startage grillen. Och jag kan ju bara säga att ni som säger att tjejer inte kan grilla, ni har fan fel. För vi var bäst. Även fast jag och Amanda jagade gubbar och höll i korvar samtidigt så de såg lite skummt ut! Sen vart de o spela kubb (stavning?) HAHAHA! Sen så kom lilla Natalie. Vi satt ute o prata, fan va skönt de kan vara. Att bara sitta och prata. Har inte direkt tänkt på de innan. Sen när Amanda och Josefine stack hem, gick jag, Elin och Natalie ner till vattnet igen o bada. Natalie är bra på sim-låtar. Hihihi! Vad jag ville ha att säga med denna texten var nog att vi hade en rätt skön dag/kväll!

Inga kommentarer: