måndag 8 juni 2009

snart så

Imorgon är de sista dagen. Sen är det skolavslutning och inge mer grundskola. Känns som om de fattas något. Som om något är glömt. Men vad vet jag inte. Lite nervös inför onsdag. Men kul. Mycket tårar skulle jag tro. Men även glädje. Och pirret i magen gör mig bara mer nervös. Men min avslutningsklänning är hittat efter några shoppingrundor och har även hittat ett par skor, som kaaanske är lite för höga. Men de e väl bara kul ifall jag ramlar och skämmer ut mig som vanligt! Hoppas det blir en lyckad kväll. Och jag kommer sakna alla. Känns som om jag aldrig mer kommer träffa er! Men nej! Alla i M får se till o berätta när ni ska ha konsert så kommer jag allt o lyssnar!
Men nu får jag ta och sova lite. Som sagt så e de ju sista dagen imorgon. Och jag vill helst inte vara morgonsur då!
PUSS! :*

Inga kommentarer: