lördag 13 juni 2009

schools out

I'm a bad girl.....
Igår skulle jag på 7ornas & 8ornas avslutning o sjunga, men både jag och Augusta försov oss.
Men sen åkte jag till siba med Mikaela & Domi. Kände mig rätt kräsen. Hittade typ ingenting! Sen stack vi till Maxi och kom på idén om att vi ska föröka bli utkastade. ehm.. (A) Sen gick man ju hem i spöregnet & blev kallad för blöt katt. EHE, skit kul! Åkte till stan för att träffa Yasse. Läskigt när hon skulle käka! -ÅH! Kolla, filma!!. Wtf liksom. Äsch. Sen träffade jag & Yasse Mikaela & Domi. Vi gick till "the park" Hade skit kul i början men sen sprack de! Jag började få panik. Allt bara snurrade i huvudet på mig. Jag börja gråta. Ville slå någon. Ville bort. Varför gjorde jag så? Hur kunde jag vara så dum. Men jag kunde inte stå emot. Jag bara fördes med. Och nu är allt åt helvete. Orkar inte med mig själv längre!
Tack Gurra, Johan, Carrie, Karin, Amanda & Emma<3>
Om inte ni skulle varit där, vet jag inte vad som hade hänt!
PUSS!

Inga kommentarer: