onsdag 28 januari 2009

mina ord har tagit slut

Äntligen har jag fått ta sånglektioner. Har väntat i typ 2 år! jag var & sjöng förut. Kändes jätte konstig. Lät inte som min röst. jätte läskigt, men de var kul!
.
Gymnasium.
1 val; estet dans
2 val; design
3 val; musik

funderar på om jag ska lägga till nå mer. Fast egentligen vill jag bara gå dans. Om jag inte kommer in, vet jag inte vad jag gör s:
-


Imorrn ska min klass till ungdomsmottagningen. jätte kul *inte*.
Fan, skolan har varit hel konstig sen vi började på trenova. folk har typ... förändrats :s jobbigt! för man pallar inte med folk som klagar hela tiden. & så ska jag bada på måndag, o jag VILL INTE! kul o simma fram & tillbaka & sen sluta. jätte jobbigt, *or not.

Men man får väl ta & lägga sejj nu, ska ju till skolan imorrn! ._.

P U S S!

Inga kommentarer: