fredag 19 december 2008

Skolavslutning

Det var skolavslutning idag.
Jag grät ovanligt mycket, så mkt så de blev jobbigt. Fick ont i huvudet o de har inte gått bort än. Ehsan ska ju sluta. & de tycker jag e hemskt.! En så otroligt bra lärare, som har hjälpt mejj så att jag har kunnat prata med kuratorn osv o att mina betyg har blivit bättre. Alla matteprov kanske inte har varit dom bästa,men han har iaf trott på mejj. & inte nog med de, vi har haft de väldigt kul! Alla läger,. Dom kommer jag aldrig att glömma! De kommer bli väldigt tomt utan Ehsan, de kan jag lova! Tror inte någon kommer glömma de.
Tack för dom underbara 3 terminerna!

2 kommentarer:

tankaromifk.se sa...

Elwira, blev så glad när jag läste din blogg! Självklart tror jag på dig, och de som är ännu viktigare är att du börjar tro på dig själv, de är en positiv spiral =) Vill att du ska veta att även om jag inte är på skolan längre så får skriva om de är något du vill prata om, jag kommer alltid att bry mig om dig, så lova mig de! Tack själv för dessa tre underbara terminer, även om jag ibland har fått lite små damp =) Kram

Anonym sa...

älskar min Elwira Helac Andersen <3 :)