onsdag 31 december 2008

är de verkligen så?

Jag trodde verkligen inte att de var så här. Är jag verkligen så konstig att folk drar sejj ifrån mej? Jag har väl inte gjort nåt? Isf så får ni säga de så jag vet de. Jag vill inte att detta ska fortsätta.
misslyckad.
konstig.
osmart.
ful.
hatad.
kort.
vad mer? jo! en sån som ingen vill ha, lr orkar bry sejj!
tack för de!
Men jag måste bara få säga tack till er som bryr er. ! verkligen. de betyder mkt!
Älskar er, & ni vet vilka ni är! så kom inte hit o fråga, ; jag bryr mejj väl?
dum fråga? de kan ju inte jag svara på. antingen så bryr ni er eller inte. !
& alla ni som ljuger hela tiden behöver inte snacka med mejj nå mer. för jag orkar inte med några lögnare längre.
Ungdomar. drick inte för mkt. ni e inte coolare för att ni blir berusade.
GOTT NYTT ÅR & PUSS PÅ ER! ;*

Inga kommentarer: